Loading...

Unordered List

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Prajitura cu prune si scortisoara

Se simte parfum de toamna...prune, gutui, nuci...
Nu puteam ramane indiferenta la aroma toamnei, cu atatea fructe bune si sanatoase.
 Imi plac mult fructele, mai putin in prajituri, insa descopar uneori ca pot fi delicioase si astfel combinate.
Astazi, va propun o prajitura aromata cu prune coapte si scortisoara.
Se simte parfumul de toamna...si imi place.












Reteta :

avem nevoie de :

- 6 albusuri
- 6 lg faina
- 6 lg zahar pudra (sigur ca puteti folosi si tos)
- 3 lg cacao neagra
- 50 l ulei floarea soarelui
- 1/2 kg prune coapte bine
- un varf cutit nucsoara macinata
- scortisoara macinata

Spalam prunele bine si le scoatem samburii. Le punem intr-un castron si punem o lingura de zahar pudra si un varf de nucsoara si scortisoara.

Batem albusurile spuma, apoi adaugam zaharul pudra si mai batem pana se intareste albusul si devine ca o bezea.
Adaugam faina cate putin si amestecam cu o lingura usor pana incorporam toata faina.



Impartim compozitia in doua vase si intr-unul adaugam cacaoa si amestecam bine.



Pregatim o forma de copt pe care o ungem cu unt si presaram putina faina. Turnam compozitia cu cacao in forma si nivelam.


Continuam cu cealalta compozitie alba si o turnam peste cea neagra.


     Deasupra asezam prunele.


Dam la cuptor (incins in prealabil) pentru aproximativ 40 min. Scoatem, presaram putina scortisoara si lasam la racit.



Este o prajitura tare buna si aromata!

Reacţii:

8 comentarii:

Arome grozave in bucataria ta.Imi place.
Pup!

Ce bunatate de prajitura!!!!

FOARTE BUNA! EU ADOR DESERTURILE CU PRUNE!

ce bunatate de prajitura ai facut, vreau si eu o felie! pupici

Dupa miros am venit.. :)) O bunatate de praji ai facut!
Pup cu drag

Mmmmm.... cu siguranta delicioasa!!! hugs

Trimiteţi un comentariu